بهترین بازی کامپیوتر (با16میلیون عضو)

شگفت انگیز

 بعد از ورود شما باید حواستون به خیلی چیزها باشه :

- باید Level بگیرین : یعنی از لول ۱ برسین به لول ۷۰ – که اینکار اول خیلی ساده است و بعد سخت تر میشه

- باید قدرتهای جدیدی یاد بگیرین : به ازای هر ۲ لول که بگیرین می تونین یک سری قدرتهای جدید یاد بگیرین

- باید لباس ( زره ) و ابزارهای جنگی بخرین : توی بازی برای جنگیدن نیاز به ابزارهای جنگی و زره دارین

- باید پول جمع کنین : برای یاد گرفتن قدرتهای جدید – لباس ها و ابزار های جنگی جدید باید پول بدین

- باید شغل انتخاب کنین ( آهنگری – معدنچی – خیاط و …. ) : از طریق این شغل شما پول بدست میارین

- باید افتخار جمع کنین : توی بازی در اصل دو گروه هستن که با هم دشمن هستن که اگر شما یکی ار افراد گروه مخالف رو بکشین افتخار جمع می کنین که با این افتخار می تونین زره های خفن بخرین

- و …..

در بازی یکسری ماموریت ( Quest ) وجود داره که شما با انجام دادن اونها پول و یا ابزار الات خوبی گیر میارین

و بالاخره مهمترین و قشنگترین قسمت بازی BattleGround ها و Instance هاست :

BattleGround یه جایی شبیه میدون جنگه که شما و افراد هم گروهیتون میرین اونجا و با گروه دشمنان می جنگید و افتخار کسب می کنین

Instance هم جایی هستش که شما و دوستان و هم گروهی ها میرین و با کشتن دشمن پول خوب و ابزار و لباسهای خوبی گیر میارین

در نهایت اگر حوصله و جنبه یک بازی خفن رو دارین World of Warcraft آخرین و بهترین انتخابه

بیشتر کوئست ها به این صورت هستند که یا باید یه item ی رو به دست کسی برسونی و یا بری یه item هایی رو پیدا کنی و بعد ببری برای همون فرد که کوست رو ازش گرفتی و یا شخص دیگه ای که بهت گفته میشه.

خب شما برای حل یک کوئست باید اسم اون رو یادداشت کنید و بعد Alt+Tab رو بزنید و از بازی موقتا بیاید بیرون و بعد …

به فرض می خوایم کوست Lost Armaments رو انجام بدیم.

مراجعه می کنیم به سایت WoWHead و بعد در قسمت سرچ یه کلمه از عنوان کوست مثلا در اینجا Armaments رو سرچ می کنیم.

در نتیجه جستجو به تب Quests رفته و کوست مورد نظرمون رو از لیست پیدا می کنیم و روی اون کلیک می کنیم.

حالا مشخصات اون کوست رو میبینیم ، مشخصه که باید ۸ تا Sin’dorei Armaments پیدا کنیم. روی اسم item کلیک می کنیم حالا جزییات اون item میاد و می تونیم بفهمیم از کجا گیرش بیاری و یا می تونیم به قسمت comment ها در پایین صفحه همون صفحه کوست مراجعه کنیم و میبینم اعدادی رو نوشتن مثلا ۳۴,۶۸ ، این یعنی item در اون مختصات قرار داره.

وقتی توی بازی دکمه M رو فشار بدید که نقشه بیاد اون پایین نوشته mouse cursur که همون مختصات هست و شما توسط این می تونید مختصات item رو بسنجدید و به این طریق به طرف item برید.

بعد از جمع آوری item ها شما باید ، اون ها رو تحویل بدید . خوب می خوایید تحویل کی بدید ؟

تو همون صفحه کوست تو سایت wowhead در سمت راست صفحه یه قسمتی وجود داره به اسم Quick Facts ، پایین یه قسمتی داره نوشته Start , End .

Start : اون فردی هست که کوست رو ازش گرفتید.

End : اون فردی هست که کوست رو باید تحویلش بدید.

روی هر کدوم کلیک کنید ، یه نقشه میاد و بعد یه دایره زرد روی نقشه هست که مکان اون فرد رو نشون میده !

یه روش دیگه هم هست یه نرم افزار کوئیست هلپر کپی کن تا جای کوئیست ها رو بهت نشون بده این فکر کنم راحت تره!

انتخاب کلاس تواین بازی بسته به عشقته.این بازی M M O R P G هست نه یه بازی اول شخص یا سوم شخص.

اگه می خواین کلاسی روانتخاب کنین حرفه ای یا مبتدی برین اول ببینین نقش کلاس چیه.چه نقشی رودوست دارین.

فرض کنین شمابدون درنظرگرفتن نقشpriestروانتخاب می کنین وقتی واردبازی می شین متوجه می شین تاجایی که ممکنه بایدازدمیج دادن پرهیزکنیددرحالیکه می خواهیدهمه جاروبه آتش بکشید.خوب پس درحقیقت وارلاک بدردتون می خوره.این یه مثال بود

انتخاب کلاس یعنی انتخاب نقش وپذیرش مسئولیت.وبعدهم اینکه ازspellهای این کلاس خوشتون می آد یانه.یکی ازنقش

tankخوشش می آدولی دوست نداره همش باشمشیرحمله کنه پس می تونهshamanیاdruidروانتخاب کنه.

بازهم می گم این بازی M M O R P G یابزرگترین بازی نقش آفرینی چندنفره آنلاین هست:

MassivelyMultiplayerOnlineRolePlayingGame موفق باشید

شما در آغاز میبایست کاراکتر شبیه به خصوصیات اخلاقی خود را پیدا کنید.تمامی کاراکتر ها دارای قدرت جنگیدن میباشند.

۱٫پریست.آرام مهربان با نیروهای فراوان دارای روحی لطیف است و بیشتر زندگی میبخشد.به کسانی پیشنهاد میشود که همیشه دوست دارن در جمع قرار بگیرن و از پشت دوستان خود را حمایت کنن.در هه مد های بازی در گروه جای ویژه دارد و بیشتر به خانمها پیشنهاد میشود.بلود الف این گونه بسیار زیباست.

۲٫پالادین.محکم استوار فیزیکی میجنگد میتواند از مرگ بگریزد و دیگران را شفا دهد.بیشترین کاربردش تانک شدن و شفا دادن است. به کسانی پیشنهاد میشود که میخواهند در بازی معجزه کنند و محبوب باشند.

۳٫هانتر.شکارچی تمام موجودات زنده.همیشه همراه حیوان دست آموزش میجنگد و برای همه ایجاد دردسر میکند.به کسانی پیشنهاد میشود که میخواهند از دور دیگران را غافلگیر کنند.

۴٫روگ.هیچ وقت دیده نمیشود گرفتن انتقام براش خیلی آسون است .تک رو است و هیچ رحمی ندارد.به کسانی پیشنهاد میشود که دوست دارند در خفا حریفان رو نابود کنند و دیگران ساعتها از ترس او به دنبالش بگردن.گرفتن انتقام با روگ خیلی آسون است فقط کافیست خنجرهای تیزی داشته باشید.

۵٫وارلاک.جادوگر سایه ها از او بترسید او فقط یک دشمن دارد .کاری جز کشتن بلد نیست.به کسانی پیشنهاد میشود که فقط میخواهند بکشند.از کنار دیگران رد شوید و از مردنشان لذت ببرید.

۶٫میج.سرما و گرما در دستان اوست.میتواند شما را به گوسفند تبدیل کند.نزدیک شدن به او خیلی سخت است.کسانی که به جادوگری علاقه دارند پیشنهاد میشود.

۷٫دروید.هیچ وقت نمیتوانید بفهمید او چه موجودیست.تمام مدت در حال عضو کردن شکل خود است.از بازی کردن با او خسته نمیشوید. میتواند مثل یک میج از دور بزند یا مثل یک پالادین تانک شود و یا اینکه دیده نشود و مثل یک روگ از پشت ضربه بزند و در آخر اینکه مثل یک پریست دوستان خود را شفا بدهد.به کسانی پیشنهاد میشود که زود خسته میشوند آنها هیچ وقت از دروید خسته نمیشوند.

۸٫شمن.قدرت باد و رعدو برق در اختیار اوست.گیلد ها و گروها اون رو میپرستن مثل یک ناجی.برای همه مفید است و برای دشمنان خطرناک.پیشنهاد میشود با گروهی که شمن دارند درگیر نشوید.دارای تنوع زیادی است و به کسانی پیشنهاد میشود که میخواهند برای دیگران کاری کرده باشند.موجودیست اجتماعی.

۹٫ورییور.جنگجوی خستگی ناپذیر .بلاخره باید یکی جنگ رو شروع کنه این کار این کلاسه.اگه فکر میکنید یک تنه میتونید همه را بزنید امتحانش کنید.چرا جنگ را شما شروع نمیکنید تا خشونت را به دیگران نشان دهید.

دنیای وارکرافت (به انگلیسی: World of Warcraft) یا به اختصار WoW، یک بازی سبک فانتزی از سری وارکرافت که توسط بلیزارد انترتینمنت ساخته شده و در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت بلیزارد انترتینمنت برای رایانه منتشر شده‌است.

 

دنیای وارکرفت World of Warcraft (قسمت دوم) 

کلاسهای بازی

 

Death Knight (شوالیه مرگ)

یکی از نکته های خوب DK اینه که تمام نژادهای بازی این کلاس رو می تونن انتخاب کنن. در واقع DKارتش آرتاس به حساب می آد که در مکمل خشم پادشاه لیچ به بازی اضافه شد. از خصوصیات خوب DKتوانایی استفاده از ابزار Plate هست که اون رو هم ردیف با Warrior می کنه. جادوی منحصر به فرد DKتوانایی کشوندن افراد سمت خودشه که خیلی اعصاب حریفو خورد می کنه و از خصوصیات خوب دیگش قرار گرفتن در سه حالت حمله، دفاعی و سرعتی هست. DK همچنین Mount مختص به خودش رو داره هم از نوع زمینی و هم هوایی، در بازی هم DK رو به راحتی میشه شناخت چون چشمهای آبی رنگشون چهره اونا رو خشن تر و متفاوت تر از بقیه کلاسها نشون می ده.

Druid (کاهن فالگیر)

دروید فقط یک کلاس نیست!! دروید منحصر به فردترین کلاس در این بازی به حساب می آد. فقط دسته تاورن از هورد و دسته نایت الف از آلیانس می تونن دریود داشته باشن. دروید توانایی اینو داره که به شکلهای جادوگر جنگجو، Rogue، Warrior و Healer در بیاد. جادوگر جنگجو در حالت خروس شکل،Rogue در حالت شیر، Warrior در حالت خرس و Healer در حالت درخت هست. این بسته به نوع انتخاب Talent شما داره که دوست دارید درویدتون در چه حالتی باشه. کسانی که دروید رو انتخاب می کنن باید خیلی حرفه ای و به قول معروف دست به موسشون خوب باشه چون دروید سرشار از جادوهای مختلفه؛ هر چیزی که فکرشو بکنید. اما شما باید خیلی فرز باشید که بدونید کدوم جادو رو در چه جایی و چه زمانی استفاده کنید. به همین دلیل کمتر کسی کلاس دروید رو انتخاب می کنه. نکته ای که در دروید وجود داره اینه که دروید می تونه همه کلاسها رو به راحتی شکست بده، چون برای همه کلاسها ضد جادو و جادوهایی داره که می تونه اونو پیروز کنه، فقط کسی که دروید رو هدایت می کنه باید حرفه ای باشه؛ همین!!

Hunter (شکارچی)

از اسمش پیداست که به چه دردی می خوره. هانتر می تونه تمام تیرکمونها و تفنگها رو در دست بگیره. به نظر من کسانی باید هانتر رو انتخاب کنن که حال و حوصله جنگیدن تن به تنو نداشته باشن چون یکی از خصوصیات بسیار عالی هانتر قابلیت پرتاب تیر از دورترین فاصله ممکن و با سرعت خیلی بالا هست. هانتر در واقع ضد warrior و dk به حساب می آد چون خیلی راحت می تونه این دو کلاس رو بزنه. اما مشکلی که هست هیچ وقت در جنگهای 2v2, 3v3, 5v5 از حضور هانتر خبری نیست و بیشتر هانتر در Boss کشی موثره، مخصوصا وقتی که تانک می میره. در ضمن یکی از جذابیتهای هانتر انتخابPet هست که به شما در جنگها کمک بسیاری می کنه، اما خوب شما هم باید تربیت کننده خوبی براش باشید!

Mage

 بیشتر میج نقش مکمل رو برای کلاسهای دیگه داره این به خاطر جادوهایFrost و بافهای توپی هست که می زنه. من خیلی کم تو یوزرهای ایرانی دیدم که کلاس میج داشته باشن. میج همیشه باید با گروه باشه و حضورشون در یک raid group لازمه.

Paladin (قهرمان افسانه ای)

وای که پالادین چقدر قویه!! قدرت اول در بازی!! پالادین در اولین نسخه دنیای وارکرفت منحصر به دسته آلیانس بود. و این قضیه باعث شده بود که آلیانس قویتر از هورد بشه که در مکمل اول Burning Crusadeپالادین رو می تونستیم در دسته بلادالف انتخاب کنیم. پالادین در دو حالت جنگجو و هیلر می تونه ظاهر بشه که اکثریت در حالت جنگو پالادین رو قرار می دن. از اونجایی که بلادالف ها خوشتیپن پالادین زیادی در بازی برای دسته هورد دیده میشه و همچنین در دسته مقابل هم Human، Dwarf و Draenei می تونن پالادین داشته باشن. اما با این حال آلیانسها پالادین بیشتری نسبت به هورد دارن و اکثریت هم از نژاد Human پالادین انتخاب می کنن. پالادین از اونجایی که می تونه جنگجو باشه می تونه به خودش هم خون بده که خیلی در جنگهای تن به تن پیروز از زمین خارج میشه.

Priest (کشیش)

اگه بخوام پریست رو در یک کلمه خلاصه کنم میگم: الماس!! پریست کلاسیه که خیلی سخت lvl upمیشه اما وقتی آیتمهای اونو کامل کنید واقعا توپه و در یک raid group واقعا پریست رو می پرستن. بافهای توپ و متفاوت و توانایی Heal کردن بسیار عالی پریست از خصوصیاتیست که داره و حتی اون می تونه در حالت جادوگر جنگجو هم ظاهر بشه که با جادوهای زیاد و متفاوتی که داره به قولی دهن حریفو سرویس می کنه. از جمله جادوهای جالب پریست، تسخیر دشمنه، با زدن این جادو شما می تونید دشمن رو در تسخیر خودتون بگیرید و این کار اونو از جنگ برای مدتی دور می کنه. از جادوهای دیگه پریست Shield اونه که تا مدتی که رو هر دوست یا خودش باشه هیچ ضربه ای به اون عمل نمی کنه و فقط چاره کارش بعضی جادوهای جادوگرهای بازیه.  

 

Rogue (زیرک و ناقلا)

نامردترین کلاس در بازی روج هست. امکان نداره شما یوزر روجی ببینید که در BG همراه گروه حرکت کنه و از جلو به دشمن حمله کنه. همیشه روج فردی منزوی در گروهه و دوست داره تنها تنها حال همه رو بگیره، lol. می تونم به جرات بگم به جز warrior، DK و paladin؛ روج می تونه بقیه کلاسها رو با زیرکی خاص خودش بزنه (البته جنگ 1 به 1). خصوصیت توپ روج توانایی غیب شدن اونه و انواع و اقسامBashها رو داره که برای بردنش در جنگ استفاده می کنه. همیشه روج از پشت حمله می کنه و در جنگها وقتی یه روج بهتون گیر می ده واقعا اعصابتون رو داغون می کنه.

Shaman (جادوگر)

شامن هم مانند پالادین منحصر به هورد بود که الآن درانه ی هم می تونه این کلاسو انتخاب کنه. من که کلا هر چی درانه ی دیدم شامن بوده. شامن یک جادوگر توپ و قدرتمنده و با وجود اینکه جادوهای کمی داره ولی هر جادوش اونقدر خون دشمن رو کم می کنه که دشمن واقعا از شامن جماعت می ترسه!! خصوصیت منحصر به فرد شامن وجود TOTEMهای اونه که هر کدوه قدرت حمله و دفاعی رو به شامن و افراد گروه می ده. شامن از اون دسته کلاسهایی هست که دوستدار گروهه و برای خودش و گروه بسیار مفیده. شامن در دوحالت جادوگر جنگجو و جنگجو (از نوع Attack Power) می تونه باشه (که اکثریت به خاطر قدرت بالای جادوهای شامن جادوگر رو انتخاب می کنن) و همچنین شامن می تونه یک Healerخوب هم باشه اما نه به حد پریست و دروید. خلاصه شامن قویه ولی فقط جادوی حمله داره و توانایی دفاعیش کمه.

 
 

این بازی چهارمین سری از مجموعه بازی وارکرافت می‌باشد، که اولین بازی از این سری با عنوان وارکرافت:ارکها و انسانها در سال ۲۰۰۴ منتشر شده‌است.

اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان دنیای وارکرافت: جنگ صلیبی سوزان در ۱۶ ژانویه ۲۰۰۷، و دومین بسته الحاقی با عنوان دنیای وارکرفت: خشم پادشاه لیچ در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شده‌است و سومین بسته الحاقی به نام دنیای وارکرفت: تحول بزرگ، در حال ساخت است.

وارکرفت نام یک مجموعه بازی رایانه‌ای در ژانر استراتژیک و محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. نام این بازی در فارسی به «جنگجو» یا «جنگ پیشه» ترجمه شده‌است.

نسخه اول این بازی که بر روی سیستم عامل داس روانهٔ بازار شده بود به نوبهٔ خود شاهکاری در سری بازی‌های رایانه‌ای بود.

مبارزه در دنیای وارکرفت

تمام نسخه‌های این بازی از بهترین بازیهای سال و زمان خود بوده‌اند و اکنون نیز طرفداران آن ها در سراسر دنیا به میلیونها نفر می‌رسد.

اساس این بازی بر اساس افسانه‌های اروپایی پس و پیش از قرون وسطی پایه ریزی شده‌بود. نژادها و مکان‌های تخیلی را می‌توان از ویژگی‌های این بازی دانست.

اولین نسخهٔ آن در سال ۱۹۹۴ با عنوان WarcraftI: Orcs & Humans روانه بازار شد، که در زمان خود تحوّلی شگرف در صنعت بازی استراتژی همزمان به وجود آورد.

پس از موفقیت نسخهٔ اول، شرکت بلیزارد در سال ۱۹۹۵ نسخه دوم بازی را با عنوان Warcraft II: Tides of Darkness تحت سیستم‌عامل ویندوز ۹۵ ساخت که موفقیت نسخه اول را تکرار کرد. سپس در سال ۱۹۹۶ نسخه گسترش یافته و تکمیل شدهٔ Warcraft II را با عنوان Warcraft II: Beyond the Dark Portal عرضه کرد. با گسترش شبکهٔ جهانی اینترنت و سرویس‌های خدماتی بازی‌های آنلاین همانند پلاتو، نسخهٔ تحت شبکه جهانی این بازی نیز در سال ۱۹۹۹ با عنوان Warcraft II: Battle.net Edition روانه بازار شد.

نسخه سوم Warcraft تحت عنوان Warcraft III: Reign of Chaos در سال ۲۰۰۲ تولید و عرضه شد که به موفقیت چشمگیری دست یافت و بازی سال شناخته شد.

در سال ۲۰۰۳ و در پی تکمیل موفقیت‌های قبلی Warcraft III: The Frozen Throne به عنوان نسخهٔ گسترش یافته عرضه شد.

این بازی یکی از مهم‌ترین بازی‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود و در مسابقات ESWCوWCG همواره حضور دارد و بازیکنان حرفه‌ای آن از این راه کسب در آمد می‌کنند. سرعت بالا در تصمیم‌گیری، تصمیم‌های مناسب و عکس العمل‌های سریع استراتژیکی از عوامل مهم موفقیت در این بازی به شمار می‌روند. این بازی فشار فکری بسیار زیادی بر بازیکن وارد می‌کند و می‌توان آن را با ورزشی مثل شطرنج مقایسه نمود.

در سال ۲۰۰۴ شرکت اکتیویژن بلیزارد بازی چند نفره آنلاین (MMORPG = Masive Multiplayer Online Role Playing Game) جهان جنگجویان (World of Warcraft) را روانه بازار کرد که تا به حال با استقبال بالغ بر ۱۱٫۵ میلیون مشترک در سر تا سر جهان در سال ۲۰۰۹ مواجه شده‌است.

اکنون نیز از سری بازی‌های دنیای وارکرفت گسترش دهنده The burning crusade wrath of lich king عرضه شده.

همچنین از شخصیت‌های این بازی اسباب بازی‌های مخصوص کودکان نیز به بازار عرضه شده‌است.

گرافیک بازی به صورت خیلی خوبی توسط تیم طراحی بلیزارد طراحی شده و با زوم کردن روی محیط بازی هیچ اختلال گرافیکی در بازی مشاهده نمی‌شود و احتیاجی به کارت‌های گرافیک بسیار قوی نیست. تمام موضوع‌ها به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند و نحوه زوم کردن در محیط بازی ایده جالب و جدیدی را به دنیای بازیهای استراتژیک آورده‌است به صورتی که از طرف مایل بر محیط زوم می‌کند وقتی که از نیروهای جادویی خود استفاده می‌کند واکنش‌ها بسیار قشنگ طراحی شده اند.

نقل از ویکی پدیا

پچ لیچ کینگ

پادشاه لیچ یا The Lich King موجودی بود که توسط کیل جیدن


نظرات شما عزیزان:

tohid
ساعت14:29---8 فروردين 1391
وبلاگت قشنگه فقط عکس زیادی زدی به فکر اونای باش که سرعتشون کمه

faridi
ساعت18:24---20 اسفند 1390
از این که مطالب روز را انتخاب میکنی و دوستانی



که در ارتبات با وبلاگ شما هستند از جمله من بسیار خوشحالم .موفقیت تو را در تمام



زندگی آرزو مندم .


پشه
ساعت15:33---19 اسفند 1390
سلام مرسي نظر لطف شماست وبلاگ شما هم نوسازه حتما خوب ميشه

H.A
ساعت16:13---9 اسفند 1390
سلام وبت جالبه اگه خواستی به من سر بزن راستی اگه مایل به تبادل لینک هستی به من خبر بده.
پاسخ:ممنون


بچه های باحال
ساعت12:22---3 اسفند 1390
وبت بد نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ:پاسخ:پاسخ قبلا داده شده نظر تکراری میباشد.
پاسخ:پاسخ قبلا داده شده نظر تکراری میباشد.


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:48---2 اسفند 1390
بابا حافظه...

در همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز به تو میگفتن:بدون تو نفس هم نمیتوانند بکشند،اما امروز در آغوش دیگری..

نفس نفس میزنند..!!!

پاسخ:روزی خواهد رسید که آنها برای آغوش تو حاضرند جان بدند.


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت13:29---30 بهمن 1390
خوب بود ها....پاسخ:سلام من حافظم خوبه یادم میمونی بازم سر بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:BattleGround,بازی,game,warcraft,ساعت 12:19 توسط آرمین 007|


آخرين مطالب
» دنیا مال ماست خوشی هم 6 دنگمونه
» بخند وگرنه میزنمت
» بخند تا دنیا بهت بخنده
» هارپ (علمی بخون بدونی)
» dexter(دکستر)
» نمایشگاه ماشین در لاس وگاس
» فقط عکس
» بازم خنده
» رنگ امسال چیه؟
» عکس ها دیدنی
» عید نوروز
» TAITAN
» عنوانه بی عنوانی
» چهارشنبه سوری
» super natural(ماورای طبیعت)
» بهترین بازی کامپیوتر (با16میلیون عضو)
» lost(کمشدکان)

 Design By : Pichak